Kotva
Nepřehlédněte
Polední přestávka
10.10.2018

O polední přestávce je možné se připravovat na vyučování v určené třídě po dohodě s vyučujícím vykonávajícím dohled na chodbě.

 

 

 

DDB - harmonogram kurzů, nabroušené brusle
17.9.2018

Do kurzů DDB se podařilo na základě dohody s druhou zúčastněnou ZŠ začlenit všechny zapsané a zaregistrované žáky 1. a 2. ročníků.

Tento pátek začnou jezdit druhé ročníky, po pěti lekcích je vystřídají ročníky první doplněné o část žáků z 2.A.

Rozdělení žáků 2. A bylo nezbytné k zabezpeční dopravy pro všechny zájemce.

Od pondělí 17.9. jsou v šatně 2.A u pí. Drhovské k vyzvednutí nabroušené brusle. Po dohodě s paní učitelkou lze ve škole nechat do pátku.

Děti do bruslí
11.9.2018

Dnes proběhla informační schůzka DDB, rodiče dostali informace o podrobnostech projektu DDB, do kterého se opět naše škola zapojuje.

Kurz začíná pro žáky druhých ročníků v pátek 21.9. po pěti lekcích následuje stejný kurz pro žáky prvních ročníků.

V pátek 14.9. budou ve třídách zveřejněny seznamy účastníků kurzů a náhradníků. Pokud by se z důvodů kapacitních na některého již registrovaného účastníka nedostalo, odpoví na mail potvrzující jeho registraci žádostí o její zrušení.

Naše škola udělá vše pro to, aby se dostalo na většinu zapsaných.

Termín sběru brusí k nabroušení bude oznámen TU taktéž do pátku 14.9.

Vše naleznete v odkazu zde  http://detidobrusli.cz/skolni_rok_2018_2019/

Dnes provázán nově jídelníček a doplněn plán akcí
4.9.2018

Novinky: jídelníček a plán akcí

Spuštění nových webových stránek
3.9.2018

Dnešního dne se nám podařilo spustit pro Vás nový web, který je právě plněn informacemi a aktualitami. Prosíme proto o strpení. Pro překlenutí tohoto přechodného období je v levém spodním rohu tohoto webu ještě odkaz na web starý.

Děkujeme za Vaši trpělivost.

P2 - Serverovna
27.8.2018
Náhradní zápis
13.6.2018

Více info zde (Velikost: 233.65 kB)

Staré stránky

Mapa webu

Odhlašování obědů

Vloženo: 5.4.2018 | Autor: Administrátor| Zobrazeno: 277x | Zatím neupraveno

Obědy ve školní jídelně je nutné odhlašovat, i když jsou čipy.

 

Školní jídelna připravuje obědy na počet dětí. V jídelnách se neplatí více než je norma potravin na oběd a uvařené jídlo se musí po 4 hodinách zlikvidovat, proto si jídelna nemůže dovolit vařit jídlo navíc, jako třeba jiné provozovny společného stravování, z tohoto důvodu platí pro přihlašování a odhlašování stejná pravidla jako při vydávání stravenek.

 

Formy odhlašování :

  1. v kanceláři ŠJ
  2. telefonicky 385 722 640
  3. přes internet

 

Odhlašování přes internet

 

Vážení rodiče,dovolte,
abychom Vás seznámili s odhlašováním přes internet. V současnosti jsme zřídili pro strávníky možnost odhlašovat stravu prostřednictvím internetu.

 

Pro registraci strávníků a pro odhlašování postupujte podle následujících pokynů:

 

  1. Navštivte kancelář vedoucí stravovacího provozu. Zde obdržítečíslo zařízeník přihlášení pro odhlašování stravy na internetu a přístupové jméno uživatele. Připravte si dopředu heslo – může obsahovat čísla a písmena bez diakritiky ?Je možno si také dohodnout znění hesla a předání přihlašovacího jména uživatele a čísla zařízení e-mailem na adrese svecova@zstynms.cz

    Při zadání e-mailové adresy, Vám systém může zasílat tyto zprávy:
    - potvrzení objednávky
    - nedostatečná výše konta
    - neodebraná strava
    - měsíční přehled

    Při zřízení služby můžete určit, které z těchto zpráv si přejete zasílat. Heslo, e-mail a zasílané zprávy můžete kdykoliv později změnit po přihlášení do systému v sekci Nastavení uživatele.

  2. Od následujícího dne po registraci lze již ohlašovat stravu na internetu na adrese:www.strava.cz

    Zde zvolte v sekci Strávník položku Objednávání stravy.

    1. V dalším dialogu zvolte položku Přihlášení uživatele.
    2. Dostanete se do dialogu pro přihlášení. Vyplňte a potvrďte položku Číslo zařízení. Toto číslo jste obdrželi při registraci služby (viz bod 1). Jste přihlášeni do „své“ jídelny.
    3. Vyplňte a potvrďte položky Uživatel a Heslo, které jste si zvolili při registraci služby. (viz bod 1). Jste přihlášeni do systému a můžete objednávat stravu.
    4. Pro objednávání stravy potvrďte položku Objednávky stravy. Proveďte požadované změny svých přihlášek a odhlášek. Změny nezapomeňte uložit potvrzením položky Odeslat.
    5. Ze systému se odhlašte potvrzením položky Odhlášení uživatele. Další pokyny, podrobnosti a návody naleznete na www.strava.cz.

 

Veřejná informační služba, spol. s r. o., Farského 14, 326 00 Plzeň, tel./fax: 377457334, obchod@visplzen.cz. Alena Švecová – vedoucí ŠJ