Kotva
Tisk
Sitemap
Mapa webu

Hlasování o motiv oblečení

Vloženo: 17.4.2023 | Autor: Miroslav Vašica | Zobrazeno: 1327x | Upraveno: 17.4.2023 | Upravil: Miroslav Vašica
Na základě rozhodnutí školního parlamentu vybíráme motiv pro školní oblečení. Pozor!!! Hlasování trvá pouze týden od 17.4. do 21.4. Následný nákup oblečení je dobrovolný, hlasování nás k ničemu neváže!

Hlasovat můžete na odkazu:

https://schoolsunited.cz/hlasovani/c9c1645c

 

 

Krásný den všem,

máme pro Vás jedno skvělé překvapení!

Do školy přichází nová školní kolekce oblečení a jste to
právě Vy, kdo rozhodne o její podobě! Hlasujte do 21.4.2023 o tom,
který ze tří motivů se Vám líbí nejvíce. Vítězný motiv potom
použijeme na vytvoření celé kolekce, kde najdete nejen mikiny a
trička, ale i tepláky, batohy, čepice a další kousky.

S pozdravem

ING. NIKOLA NIGRIN

Account manager

"SBLIŽUJEME LIDI NA ŠKOLÁCH."

SCHOOLS UNITED, S.R.O.
MOBILE:+ 420 725 442 059

WEBSITE: WWW.SCHOOLSUNITED.CZ [1]
FACEBOOK: WWW.FACEBOOK.COM/SCHOOLSUNITED [2]

 

 

 

 

Tato webová stránka používá cookies
Tato webová stránka používá nezbytné technické cookies pro zajištění správné funkcionality webu.

Dále může web používat cookies pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely.

Pokud tomu tak je, naleznete v nastavení níže.
Nastavení cookies
Tyto webové stránky využívají cookies pro zajištění správné funkcionality webu, pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely. Zde můžete přijmout či odmítnout některé druhy cookies, které nejsou nezbytné pro základní funkcionalitu webu. Svůj souhlas můžete kdykoliv v budoucnu odebrat či znovu udělit.
Základní technické cookies
Tyto cookies jsou nutné pro základní funkcionalitu webu. Patří sem například přihlašování uživatelů, nebo uložení informací o souhlasu s ostatními cookies.
Analytické cookies
Analytické cookies ANONYMNĚ ukládají data o pohybu na stránkách, stráveném času u jednotlivých stránek apod.
Marketingové cookies
Marketingové cookies sledují návštívené stránky uživatele a jsou využívané k cílené reklamě u služeb jako je např. Facebook, Seznam nebo Google.