Kotva
Tisk
Sitemap
Mapa webu

Burza škol

Vloženo: 6.12.2022 | Autor: Marcela Kubátová | Zobrazeno: 310x | Upraveno: 6.12.2022 | Upravil: Marcela Kubátová

Co chci dál dělat? Jakou školu si  vyberu? A jak vlastně budou probíhat přijímací zkoušky?  - Zcela pochopitelné otázky, které se honí hlavou asi všem deváťákům a s nimi obdobně i jejich rodičům. Abychom vstup do nové životní etapy našim žákům ulehčili, uspořádali jsme na naší škole jedno listopadové odpoledne informativní schůzku pro rodiče a žáky devátého ročníku.

V první části účastníci získali informace o přijímacím řízení, přihláškách a druzích škol. Ve druhé části pak měli možnost setkat se se zástupci některých odborných středních škol i učilišť na burze, která probíhala na hale školy. U jednotlivých stánků zástupci zúčastněných škol zodpovídali nejrůznější dotazy žákům i rodičům, představili své obory nejen prostřednictvím letáků, ale i výrobků od studentů,  a představa o dalším vzdělávání se tak u mnohých deváťáků stávala reálnější.                                   

Mgr. J. Říhová

 

Tato webová stránka používá cookies
Tato webová stránka používá nezbytné technické cookies pro zajištění správné funkcionality webu.

Dále může web používat cookies pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely.

Pokud tomu tak je, naleznete v nastavení níže.
Nastavení cookies
Tyto webové stránky využívají cookies pro zajištění správné funkcionality webu, pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely. Zde můžete přijmout či odmítnout některé druhy cookies, které nejsou nezbytné pro základní funkcionalitu webu. Svůj souhlas můžete kdykoliv v budoucnu odebrat či znovu udělit.
Základní technické cookies
Tyto cookies jsou nutné pro základní funkcionalitu webu. Patří sem například přihlašování uživatelů, nebo uložení informací o souhlasu s ostatními cookies.
Analytické cookies
Analytické cookies ANONYMNĚ ukládají data o pohybu na stránkách, stráveném času u jednotlivých stránek apod.
Marketingové cookies
Marketingové cookies sledují návštívené stránky uživatele a jsou využívané k cílené reklamě u služeb jako je např. Facebook, Seznam nebo Google.