Kotva
Tisk
Sitemap
Mapa webu

Čtenářský maratón

Vloženo: 6.4.2022 | Autor: Marcela Kubátová | Zobrazeno: 228x | Upraveno: 6.4.2022 | Upravil: Marcela Kubátová

ČTENÁŘSKÝ MARATHÓN 2021/22

 

V pondělí 4. dubna proběhl na 2. stupni již tradiční Čtenářský maraton. Jednotlivé třídy se na toto soutěžní klání připravovaly celý měsíc. Kolektivy se rozdělily do skupin. Každá skupina se věnovala četbě jednoho knižního titulu tak, aby si zapamatovali co nejvíce informací. Za pomoci své paměti i za pomoci čtenářských deníků si se záludnými otázkami mezi šestými a sedmými třídami nejlépe poradili žáci 6.C a mezi osmými a devátými třídami zvítězila 9.A.

 

 

Klabzubova 11

Moudří blázni

Tom Sawyer

Pan Smraďoch

celkem

pořadí

6. A

2

8,5

0

20

30,5

4.

6. B

4

5

6

20

35

3.

6. C

16

2

11

20

49

1.

7. A

10

6,5

11

20

47,5

2.

7. B

4

1

4

20

29

5.

 

 

 

Němá barikáda

Prašina

Všechno, co …

Zaklínač

celkem

pořadí

8. A

6

16

3

10

35

3.

8. B

8

4

0

16

28

4.

9. A

5

16

5

20

46

1.

9. B

10

4

11

11

36

2.

 

Tato webová stránka používá cookies
Tato webová stránka používá nezbytné technické cookies pro zajištění správné funkcionality webu.

Dále může web používat cookies pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely.

Pokud tomu tak je, naleznete v nastavení níže.
Nastavení cookies
Tyto webové stránky využívají cookies pro zajištění správné funkcionality webu, pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely. Zde můžete přijmout či odmítnout některé druhy cookies, které nejsou nezbytné pro základní funkcionalitu webu. Svůj souhlas můžete kdykoliv v budoucnu odebrat či znovu udělit.
Základní technické cookies
Tyto cookies jsou nutné pro základní funkcionalitu webu. Patří sem například přihlašování uživatelů, nebo uložení informací o souhlasu s ostatními cookies.
Analytické cookies
Analytické cookies ANONYMNĚ ukládají data o pohybu na stránkách, stráveném času u jednotlivých stránek apod.
Marketingové cookies
Marketingové cookies sledují návštívené stránky uživatele a jsou využívané k cílené reklamě u služeb jako je např. Facebook, Seznam nebo Google.